Merhaba sevgili arkadaşlar !





Merhaba  sevgili arkadaşlar !

 Ben blog da ilk defa yazıyorum. Ve bu benim için  biraz heyecan verici.  Dün Salita ya geldiğimde çok arkadaş ile karşılaştım. Çay içtik, sohbet ettik. Ve üç  farklı meditasyon yaptık. Bu benim için güzel bir deneyim oldu. Hümanist arkadaşlarımla birlikte olduğum gün kendimi her zamankinden daha iyi hissediyorum. Bu insanlar çok huzurlu ve pozitifler. Onların bu pozitif enerjileri bana da yansıyor. Özellikle enerji aktarma ile ilgili yaptığımız meditasyon  bana ilginç ve çok iyi geldi.  Yanımdaki arkadaşlarımın pozitif enerjisini hissettim. Kendimi hafiflemiş ve çok rahatlamış  hissettim.

Salita’dan sonra Cafe Sanat’a gittik. Ve çok güzel müzikler dinledik. Orada çay  ve sahlep içtik. Dans ettik ve Dark oynadık. Çok eğlenceli ve keyifli  bir akşam yaşadık. Ve evlerimize dağıldık…
Ertesi gün Christophe ve Toni ile birlikte   Eminönü’ndeki Mısır çarşısına alışveriş (Türk Lokumu vs.) ve gezmek için gittik.  Vapurla giderken Toni büyük bir keyifle martılara simit yedirdi… O çok mutluydu. Sonra soğuk havada bizde  martılara simit yedirdik..Ve çok eğlendik, ısındık. Soğuk havayı ve oksijeni ciğerlerimize çekerek bu keyifli yolculuğa devam ettik. Mısır çarşısında alışveriş yaptık. Bizi orada Suriyeli genç arkadaşımız Abdullah bekliyordu. Ve o   bize alışverişte yardımcı oldu. İşimiz bitti tekrar Kadıköy’e geri döndük.  Kadıköy’de Azeri balıkçı ailenin restoranında  balık  yedik. Ve  Salitaya döndük.
Tekrar bir araya gelmek üzere Chiristophe ile vedalaştım. Çünkü o ertesi gün Fransa’ya geri dönecekti. Ama tekrar Mayıs ayında İtalya’da karşılaşacağım için onu sevgiyle uğurladım. Buraya bir çok Hümanist arkadaşım geliyor ve tekrar ülkelerine gidiyorlar. Onlar birer ışık gibi içimi aydınlatıyor. Ve onları özlüyorum.

Ve tekrar İstanbul’a bekliyorum.Sevgiyle kalın. Hoşçakalın
Canan Kılıçkeser    
26.12.2014  Kadıköy-İstanbul / Türkiye





  



3 comments: